זה הזמן להפסיק לחכות בפקקים ב7 בבוקר ולהתחיל לעבוד מהבית באיזה שעה שתרצו

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

ביקשו מכם להגיע מוקדם לעבודה? אתם בוודאי כל ערב בודקים את כמות הפקקים שבהם אתם הולכים לעמוד בכל בוקר. האמת היא שזה לא משנה אם אתם נוסעים בתוך העיר או מחוץ לעיר, כל בוקר בנסיעה לעבודה תאלצו לעמוד בפקקים. העמידה בפקקים היא מתישה, ובו בזמן היא גם תגרום לכך שתגיעו לעבודה מותשים.

לא הגיע הזמן שתתחילו כל בוקר ברגל ימין? מבלי שתצטרכו לעמוד שעות ארוכות בפקקים המתישים? כי גם הפקק הכי קטן יכול לגרום לכך שהבוקר יתחיל ברגל שמאל. עבודה מהבית היא הפתרון, הפתרון שהולך לשנות את הבוקר שלכם מקצה אחד לקצה אחר – פתאום הבקרים שלכם יראו הרבה יותר מאירים והרבה יותר שמחים.

 

תקומו בכל בוקר מתי שבא לכם

אומנם זה עשוי להישמע לכם כרגע כמו חלום שהוא לא אפשרי, אך כל מי שכבר מצא עבודה מהבית דרך לוח הדרושים החדש – קם מתי שמתחשק לו. עבודה מהבית איננה קובעת לכם גבולות מכיוון שאינכם צריכים להגיע באופן פיזי לעבודה, אתם רק תצטרכו לעמוד ביעדים. ברגע שאתם עומדים ביעדים, אתם תוכלו לקום באיזה שעה שבא לכם – ולהתחיל את הבוקר עם חיוך גדול שיהיה מרוח לכם על הפנים.

 

לקום בכל בוקר בלי באסה

לא מעט אנשים שקמים בכל בוקר לעבודה קמים עם באסה מכיוון שהם יודעים שמצפה להם נסיעה רוויה בפקקים. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לשנות את הדפוס שאליו אתם התרגלתם. פתאום אתם תוכלו לראות כי עבודה מהבית יכולה להיות גם מתגמלת, וגם תגרום לכך שלא תצטרכו לקום כל בוקר בבאסה. באסה היא האויב מספר אחת שלכם בעבודה, אל תיתנו לה להשפיע עליכם בכל יום מחדש.

 

תגידו ביי לפקקים בבוקר

בואו תדמיינו לכם סיטואציה שבה אתם מתעוררים בבוקר, בימים הכי עמוסים של השבוע שבהם הפקקים הם כל כך מתישים – אך אתם יודעים שלא תצטרכו לעמוד בהם. תחושת הסיפוק היא תחושה אדירה, אף אחד באמת לא יוכל להסביר במילים עד כמה היא תחושה כיפית. בטח שאתם נזכרים בכמות השעות שהייתם מבזבזים בכל בוקר בעמידה בפקקים, פתאום העמידה בפקקים היא כבר לא בעיה שאיתה אתם נאלצים להתמודד.

 

גם המעסיק יכול להרוויח מכך!

אומנם נדמה כי במצב של עבודה מהבית המרוויח העיקרי הוא העובד, אך בפועל גם למעסיק יש כאן אינטרס לא קטן. הרי המעסיקים יודעים כי רוב העובדים מגיעים מתוסכלים בכל בוקר בעיקר בגלל הפקקים והעומס בכבישים. לכן ברגע שהם מאפשרים להם לעבוד מהבית, אותם עובדים נותנים תפוקה גבוהה יותר ועובדים עם אנרגיות הרבה יותר גבוהות. כך שיש כאן אינטרס משותף, אינטרס שכל אחד מהצדדים יכול להרוויח ולקבל ממנו משהו טוב.

תוכן עניינים

כתבות שעשויות לעניין אותך

הדלת שלך להייטק: למה קורס תכנות הוא המפתח לעבודה בתעשייה

תעשיית ההייטק הצומחת צמאה לאנשי מקצוע מיומנים שיכולים לנווט בעולם המורכב של פיתוח התוכנה, או במילים אחרות – מתכנתים מוכשרים. אם אתם מחפשים לפרוץ לתעשיית ההייטק, הרשמה לקורס תכנות יכולה להיות המפתח שיפתח לכם אינספור הזדמנויות לצמיחה והצלחה בקריירה

קרא עוד »

ניווט בעולם ביטוח הרכב: חשיבות ההשוואה והתאימות

ביטוח רכב הוא כלי פיננסי מכריע המספק הגנה ושקט נפשי לנהגים על ידי כיסוי סיכונים הקשורים בבעלות על רכב. הבנת הניואנסים של ביטוח רכב, עריכת השוואה יסודית של ביטוח רכב והבטחת עמידה בדרישות ביטוח חובה הם צעדים חיוניים לנהגים כדי להבטיח את הכיסוי הנכון לרכביהם ולצמצם הפסדים כספיים פוטנציאליים.

קרא עוד »

רשם החברות נסח חברה

רשם החברות הוא סוכנות ממשלתית האחראית על רישום והסדרת חברות באזור שיפוט מסוים. הרשם ממלא תפקיד מכריע בהקמתן ובניהולן של חברות, תוך הקפדה על עמידה בדרישות החוק ופועלות בצורה שקופה ואחראית. רשם החברות הוא בדרך כלל חלק ממשרד המשפטים ברוב המדינות, ותפקידיו העיקריים כוללים: – רישום חברות ושותפויות חדשות – שמירה על רישומים מדויקים של מידע החברה – מתן גישה לציבור למידע על החברה – מעקב אחר עמידה בדרישות החוק – הקלה על פירוק חברות

קרא עוד »

לימודי פייתון: מדוע כדאי ללמוד דווקא בג'ון ברייס

פייתון הוא ללא ספק אחת משפות התכנות הפופולריות ביותר בעולם. ולא רק זה, הוא נחשב גם לשפת התכנות המתאימה ביותר למתחילים והשימוש בה פשוט ויעיל למדי. במאמר הבא, נסקור כמה מהיתרונות המשמעותיים של לימודי פייתון ולמה מכללת ג'ון ברייס היא מוסד הלימוד המתאים ביותר ללמוד בו.

קרא עוד »

ההשפעה של פעילות גופנית וספורט על אימפוטנציה: חקר הקשר בין פעילות גופנית ותפקוד זיקפה

אימפוטנציה, הידועה גם בשם תפקוד לקוי של זיקפה, היא מצב נפוץ המשפיע על מספר משמעותי של גברים ברחבי העולם. הוא מאופיין בחוסר יכולת להשיג או לשמור על זקפה המספיקה לקיום יחסי מין. אמנם ישנם גורמים שונים התורמים לאימפוטנציה, אך מחקרים מראים שלפעילות גופנית וספורט יכולים להיות השפעה משמעותית על תפקוד הזקפה.

קרא עוד »