מסע דרך תקופות: סקירה מקיפה של ההיסטוריה של המוזיקה הקלאסית
המוזיקה הקלאסית החלה להתפתח בתקופת הרנסנס, שבין המאה ה-14 למאה ה-17. תקופה זו התאפיינה בשינוי משמעותי בגישה למוזיקה, כאשר החלה להתפתח סגנון חדש שהתבסס על הרמוניה וצליל. המלחינים של התקופה השתמשו בשיטות כמו פולי-פוניה, שבהן מספר קווים מלודיים משתלבים יחד, מה שמוביל ליצירת צליל עשיר ומורכב.