מהי מרפאת כאב?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

כאב נובע כתוצאה מפגיעה בגוף או מחלה כלשהי. ישנם מצבים שבהם הכאב עצמו הופך למחלה, כלומר, הוא לא מהווה דבר נלווה למחלה, אלא מחלה בפני עצמה ועל כן, במקרה שבו אדם סובל מכאב כרוני שפוגע באופן ניכר באיכות חייו, הרי שהוא יכול לפנות למרפאת כאב מיוחדת שתפקידה הוא לסייע לאדם להתמודד עם הכאב שלו בצורה הטובה ביותר וכן לסייע לו בשיכוך הכאב.

 

מרפאת כאב – במה מדובר?

מרפאת כאב היא מרפאה שמטרתה היא כאמור לטפל בכאבים כרוניים שונים שאדם סובל מהם. במרפאה המדוברת עובד צוות רפואי מקצועי ומנוסה בתחום טיפול בכאב על כל המקורות והצורות השונות שלו. כמובן במרפאת כאב לא מטפלים בשורש של הבעיה שגורמת לכאב שכן, עבור טיפול בבעיות שכאלה יש רופאים מומחים אחרים, אך היא פועלת לצורך שיכוך הכאב והפחתתו על מנת שהאדם יצליח לחיות את חייו בצורה טובה יותר.

בכדי לטפל בכאב שהאדם סובל ממנו במרפאת כאב, הצוות הרפואי עורך לחולה אבחנה מעמיקה בכדי להבין מהו המקור של הכאב. לאחר האבחנה המדוברת, מתאימים לו תוכנית טיפול ייעודית וספציפית עבורו.

 

באיזה כאבים מטפלת מרפאת כאב?

מרפאות כאב מטפלות במגוון סוגי כאבים שונים אשר נובעים מסיבות שונות. בין הכאבים אשר המרפאות הללו מטפלות בהם ניתן למצוא: כאב חד ואקוטי שהוא כאב שמופיע בפתאומיות עם סיבה או ללא סיבה ומסב סבל רב לאדם. הכאב המדובר לרוב חולף או לפחות נחלש לאחר כמה ימים. מלבד זאת המרפאה מטפלת בכאב כרוני שיכול להופיע במגוון דרגות עוצמה. הכאב המדובר לא תמיד יעבור גם לאחר שבועות או חודשים.

כאב כרוני אמנם מסב פחות סבל מהכאב האקוטי, אך איכות החיים של אדם הסובל מכאב כרוני נפגעת בצורה משמעותית ולא פעם מצב הרוח שלו מתדרדר עד כדי כך שהוא מגיע למצב של דיכאון שדורש טיפול.

מלבד זאת, המרפאה מטפלת גם מכאב כרוני המלווים בהתקפים של כאב חד.

 

כאבים בהתאם לאזור בגוף

עוד חלוקה של סוגי הכאב הם בהתאם למקור הכאב ולמיקום שלו בגוף, כאשר הכאבים העיקריים שבהם מטפלים במרפאות כאב הם: כאבי גב ובמיוחד גב תחתון שכן, אנשים אשר סובלים מכאבי גב חווים פגיעה מהותית ביותר באיכות החיים שלהם וכן ביכולת שלהם לתפקד באופן יומיומי בצורה תקינה, כאבים אשר נובעים מגידול סרטני שיכולים להיות מאוד קשים להתמודדות לרבות כאבים הנוצרים מדלקות אשר נוצרות סביב הגידול או גרורות, כאבים במערכת העצבים שידועים ככאבים קשים ביותר שגורמים סבל רב לחולה. בין הכאבים מהסוג המדובר ניתן למצוא: כאבי פנטום לאחר קטיעת איבר, כאב לאחר תאונות, כאבים לאחר ניתוח ועוד.

טיפול בכאבים של שלבקת חוגרת במרפאת כאב

שלבקת חוגרת היא מחלה הנוצרת מהווירוס שגורם לאבעבועות רוח. לאחר שאדם חולה באבעבועות רוח, הוירוס המדובר רדום בגופו והוא יכול להתעורר גם לאחר שנים רבות כתוצאה מסיבות שונות. מלבד הפריחה ששלבקת חוגרת מסיבה שקשה מאוד להתמודד איתה כי היא מגרדת ומעקצצת, הרי שגם לאחר שהפריחה עוברת לא פעם האדם סובל מכאבים חזקים המגיעים ממקור עצבי. במקרה המדובר. במחלת שלבקת חוגרת טיפול בכאב לאחר המחלה זה משהו שיש סיכוי גבוה שתצטרכו לצערנו גם לאחר שהמחלה עוברת, אם לא תצליחו להיפטר מהכאב והוא לא יניח לכם סביר ביותר שתצטרכו להגיע לקבלת טיפול מרופא מומחה לשיקום מכאב במרפאת כאב.

 

שלבקת חוגרת 2023 

 לאחרונה אושר לשימוש חיסון חדש לטיפול בשלבקת חוגרת אשר מפחית את הכאבים לאחר שלבקת חוגרת ומצליח לשקם בזמן קצר יחסית . הגיעו לרופא ובדקו אם אתם זכאים לחיסון

תוכן עניינים

כתבות שעשויות לעניין אותך

הזמנת קרטונים למעבר דירה מבלי לצאת מהבית

מעבר דירה הוא תהליך מורכב ומאתגר, הדורש תכנון מוקדם וארגון יסודי. אחד האספקטים החשובים ביותר במעבר דירה הוא איסוף והובלת החפצים האישיים שלנו. לשם כך, אנו זקוקים לקרטונים איכותיים ועמידים. בעידן הדיגיטלי של ימינו, ניתן להזמין קרטונים למעבר דירה בקלות ובנוחות, מבלי לצאת מהבית.

קרא עוד »

הדלת שלך להייטק: למה קורס תכנות הוא המפתח לעבודה בתעשייה

תעשיית ההייטק הצומחת צמאה לאנשי מקצוע מיומנים שיכולים לנווט בעולם המורכב של פיתוח התוכנה, או במילים אחרות – מתכנתים מוכשרים. אם אתם מחפשים לפרוץ לתעשיית ההייטק, הרשמה לקורס תכנות יכולה להיות המפתח שיפתח לכם אינספור הזדמנויות לצמיחה והצלחה בקריירה

קרא עוד »

ניווט בעולם ביטוח הרכב: חשיבות ההשוואה והתאימות

ביטוח רכב הוא כלי פיננסי מכריע המספק הגנה ושקט נפשי לנהגים על ידי כיסוי סיכונים הקשורים בבעלות על רכב. הבנת הניואנסים של ביטוח רכב, עריכת השוואה יסודית של ביטוח רכב והבטחת עמידה בדרישות ביטוח חובה הם צעדים חיוניים לנהגים כדי להבטיח את הכיסוי הנכון לרכביהם ולצמצם הפסדים כספיים פוטנציאליים.

קרא עוד »

רשם החברות נסח חברה

רשם החברות הוא סוכנות ממשלתית האחראית על רישום והסדרת חברות באזור שיפוט מסוים. הרשם ממלא תפקיד מכריע בהקמתן ובניהולן של חברות, תוך הקפדה על עמידה בדרישות החוק ופועלות בצורה שקופה ואחראית. רשם החברות הוא בדרך כלל חלק ממשרד המשפטים ברוב המדינות, ותפקידיו העיקריים כוללים: – רישום חברות ושותפויות חדשות – שמירה על רישומים מדויקים של מידע החברה – מתן גישה לציבור למידע על החברה – מעקב אחר עמידה בדרישות החוק – הקלה על פירוק חברות

קרא עוד »

לימודי פייתון: מדוע כדאי ללמוד דווקא בג'ון ברייס

פייתון הוא ללא ספק אחת משפות התכנות הפופולריות ביותר בעולם. ולא רק זה, הוא נחשב גם לשפת התכנות המתאימה ביותר למתחילים והשימוש בה פשוט ויעיל למדי. במאמר הבא, נסקור כמה מהיתרונות המשמעותיים של לימודי פייתון ולמה מכללת ג'ון ברייס היא מוסד הלימוד המתאים ביותר ללמוד בו.

קרא עוד »