שחזור מידע מדיסק קשיח

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

 

לא מוצאים את הקבצים שלכם על המחשב? מחקתם קבצים שבדיעבד התגלו כחשובים מאוד? תקף את המחשב שלכם וירוס שעשה שמות בכל מערכת הקבצים שלכם? אתם יכולים להיות רגועים לחלוטין, בינתיים. עצם העובדה שאתם לא רואים את הקובץ על המחשב, לא אומרת שהוא לא שם. כאשר אתם בוחרים למחוק מידע מהמחשב או כאשר מידע כזה נמחק ממנו מכל סיבה, בין בשוגג ובין בזדון, מערכת ההפעלה שלכם פשוט מסתירה אותו מכם, אבל המידע עודנו על המחשב. כל מה שצריך לעשות הוא לבצע שחזור מידע מדיסק קשיח ועד שעושים את זה, חשוב לא לנסות לשחזר בעצמכם ולא לנסות שום טריק שיכול לגרום לאובדן סופי של המחשב.

 

איך מבוצע שחזור מידע מדיסק קשיח?

ככלל, כל המידע שאתם שומרים על הדיסק הקשיח שלכם נשמר עליו ונשאר בו גם כאשר אתם מוחקים אותו. מחיקת מידע בפועל מתבצעת אך ורק כאשר לא נותר עוד מקום אחסון בדיסק הקשיח ואז מערכת ההפעלה מוחקת מידע בכדי לפנות מקום למידע חדש. יחד עם זאת, שחזור המידע שאותו אתם רוצים להחזיר אל החיים צריך להתבצע באמצעות כלים מקצועיים ייעודיים, הן כלי תוכנה ולעיתים גם חומרה. במקרים רבים ניתן לשחזר את המידע באמצעות רכיבי תוכנה שמשחזרים את המידע שאבד, משחזרים מחיצות לוגיות שאבדו ויוצרים רצף של מידע שניתן להפיק מהדיסק הקשיח גם כאשר ישנם כמה סקטורים תקולים בדרך, שאת המידע ששמור עליהם כבר אי אפשר לקרוא. כאמור, במקרים מסוימים ניתן גם לפתוח את הדיסק הקשיח עצמו ולבצע בו פעולות תיקון ושיקום שונות שיאפשרו לקרוא גם את הסקטורים התקולים ולהשיג שחזור של מאה אחוז מהמידע.

 

מי מבצע שחזור כזה?

שחזור מידע מדיסק קשיח הוא שירות מקצועי שאותו אתם רוצים להזמין מגורם מקצועי המתמחה ספציפית בתחום זה. לא טכנאי מחשבים שעושה ביקורי בית, לא תלמיד תיכון גיק מחשבים ולא אף אחד – אך ורק גורם מקצועי שמתמחה בתחום זה. ועד שאתם מביאים אליו את המחשב, הימנעו מביצוע כל ניסיון עצמאי לשחזר את המידע, באופן שיכול לגרום לאובדן מוחלט וסופי שלו.

תוכן עניינים

כתבות שעשויות לעניין אותך

הדלת שלך להייטק: למה קורס תכנות הוא המפתח לעבודה בתעשייה

תעשיית ההייטק הצומחת צמאה לאנשי מקצוע מיומנים שיכולים לנווט בעולם המורכב של פיתוח התוכנה, או במילים אחרות – מתכנתים מוכשרים. אם אתם מחפשים לפרוץ לתעשיית ההייטק, הרשמה לקורס תכנות יכולה להיות המפתח שיפתח לכם אינספור הזדמנויות לצמיחה והצלחה בקריירה

קרא עוד »

ניווט בעולם ביטוח הרכב: חשיבות ההשוואה והתאימות

ביטוח רכב הוא כלי פיננסי מכריע המספק הגנה ושקט נפשי לנהגים על ידי כיסוי סיכונים הקשורים בבעלות על רכב. הבנת הניואנסים של ביטוח רכב, עריכת השוואה יסודית של ביטוח רכב והבטחת עמידה בדרישות ביטוח חובה הם צעדים חיוניים לנהגים כדי להבטיח את הכיסוי הנכון לרכביהם ולצמצם הפסדים כספיים פוטנציאליים.

קרא עוד »

רשם החברות נסח חברה

רשם החברות הוא סוכנות ממשלתית האחראית על רישום והסדרת חברות באזור שיפוט מסוים. הרשם ממלא תפקיד מכריע בהקמתן ובניהולן של חברות, תוך הקפדה על עמידה בדרישות החוק ופועלות בצורה שקופה ואחראית. רשם החברות הוא בדרך כלל חלק ממשרד המשפטים ברוב המדינות, ותפקידיו העיקריים כוללים: – רישום חברות ושותפויות חדשות – שמירה על רישומים מדויקים של מידע החברה – מתן גישה לציבור למידע על החברה – מעקב אחר עמידה בדרישות החוק – הקלה על פירוק חברות

קרא עוד »

לימודי פייתון: מדוע כדאי ללמוד דווקא בג'ון ברייס

פייתון הוא ללא ספק אחת משפות התכנות הפופולריות ביותר בעולם. ולא רק זה, הוא נחשב גם לשפת התכנות המתאימה ביותר למתחילים והשימוש בה פשוט ויעיל למדי. במאמר הבא, נסקור כמה מהיתרונות המשמעותיים של לימודי פייתון ולמה מכללת ג'ון ברייס היא מוסד הלימוד המתאים ביותר ללמוד בו.

קרא עוד »

ההשפעה של פעילות גופנית וספורט על אימפוטנציה: חקר הקשר בין פעילות גופנית ותפקוד זיקפה

אימפוטנציה, הידועה גם בשם תפקוד לקוי של זיקפה, היא מצב נפוץ המשפיע על מספר משמעותי של גברים ברחבי העולם. הוא מאופיין בחוסר יכולת להשיג או לשמור על זקפה המספיקה לקיום יחסי מין. אמנם ישנם גורמים שונים התורמים לאימפוטנציה, אך מחקרים מראים שלפעילות גופנית וספורט יכולים להיות השפעה משמעותית על תפקוד הזקפה.

קרא עוד »